piątek, 10 stycznia 2014

Cała ja

W tym poście kilka słów o mnie.Mam na imię Anna i w marcu skończę 16 lat.Mieszkam w województwie lubelskim,w okolicy Lublina.Nie mam typowego hobby,a raczej jest nim szeroko pojęta muzyka.Lubię śpiewać (w wakacje planuję udział w jakichś warsztatach wokalnych czy też lekcjach śpiewu).W szkole uczęszczam na lekcje gitary.Od niedawna próbuję pisać teksty piosenek.Inspiracje czerpię z twórczości moich ulubionych zespołów. I tu zaczyna się mój temat :) kocham muzykę,lubię odkrywać nowe dźwięki i dostrzegać jak zmienia się mój gust.Moim ulubionym zespołem jest 30 seconds to Mars,twórczość tych chłopaków naprawdę do mnie przemawia.Słowa ambitne,głębokie,często dwuznaczne.Głos Jareda który brzmi wspaniale przy perfekcyjnej grze chłopaków.Cudo :) W filmach i książkach gustuję raczej (ale nie tylko) w fantastyce.Lubię filmy robione na podstawie komiksów Marvela,mimo to uwielbiam też filmy takie jak Dirty dancing 2,
czy szkoła uczuć .
Myślę,że to tyle o mnie.Reszta,czy też rozwinięcie tych tematów wyjdzie w praniu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz