piątek, 10 stycznia 2014

Na dobry (mam nadzieję ;) początek

Witam wszystkich przyszłych czytelników tego bloga. To moje początki ,więc proszę,abyście wybaczyli mi wszelkie potknięcia :) Standardowo kilka zagadnień:
1.O czym będę tu pisać?
O wszystkim.Uwielbiam dobrą (w mojej opinii) muzykę i filmy i tego na pewno tu nie zabraknie.Będę tu umieszczać swoje przemyślenia i opinie na rożne tematy. Jestem też otwarta na rożne propozycje- będę szczęśliwa wiedząc,że to co piszę was interesuje.
2.Jestem nastolatką ,jestem stronnicza i nie znam się na wielu rzeczach-bierz na to poprawkę czytając moje wpisy.
3.Po raz kolejny;jestem nastolatką jeśli spodoba mi się piosenka/film/książka/zespół/aktor itp. to potrafię gadać o tym do znudzenia i na 100 % będzie to tutaj widać.Jeśli ci to przeszkadza to hmmm...przykro mi,ale taka już jestem ;)
To chyba tyle w tym temacie :) Czekam na was ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz